26 September 2014

Σεπτέμβριος 2014

Σεπτέμβριος 2014

Τελειώνει σιγά σιγά ο πρώτος μήνας από τότε που ξεκίνησε το 5CityMan, μιας που είναι καλό να λέμε σε φίλους και γνωστούς τι να δουν και τι όχι σχετικά με ταινίες αφού στα άλλα δεν μας πέφτει λόγος.

Τα σχόλια σε κάθε 'ταινιακή' ανάλυση είναι δικά μου (ολοδικά μου…) και αν τύχει να σας θυμίζουν κάτι τότε ή τα έχω κλέψει από κάπου αλλού (δύσκολο…) ή τα έχουμε συζητήσει μαζί (ακόμα πιο δύσκολο…) ή απλά σκεφτόμαστε με τον ίδιο καμένο τρόπο (ακόμα δυσκολότερο…).

Μην περιμένετε να βλέπετε ταινίες με imdb βαθμολογία πάνω από 8.00. Μας αρέσουν και τα σκουπίδια και κάποιες φορές βρίσκεις και 1-2 διαμαντάκια κάπου στο 5.00 με 6.00. Οι ταινίες ‘ανεβαίνουν’ και δημοσιεύονται με τυχαία σειρά, όπως τις έχω στο μυαλό μου (εεε…λέμε τώρα…). Άλλες θα σας αρέσουν και άλλες όχι, όπως έχει πει και ο τιτανοτεράστιος Quentin Tarantino.

Στα άμεσα σχέδια μου είναι να κάνω που και που κάνα αφιέρωμα [βλέπε Phillip Seymour Hoffman (κρίμα κρίμα κρίμα…), Bill Murrey (κορυφαίος και αγαπημένος εδώ και χρόνια), ανάλυση οικογενειακών γονιδίων Fanning, κ.ά.]. Τα αφιερώματα θα αφορούν κυρίως ηθοποιούς μιας που αυτοί έχουν τη λάμψη και κανείς δεν θέλει να ασχοληθεί με σκηνοθέτες, παραγωγούς, μουσικούς παραγωγούς, εφετζίδες και σταματάω εδώ για να μην το χοντρύνω περισσότερο.

Προτάσεις για οτιδήποτε θέλετε να δείτε ή να διαβάσετε στο 5CityMan γίνονται δεκτές στο ndnouxt@gmail.com. Θα ικανοποιηθείτε όλοι σας. Αυτό είναι δέσμευση και υπόσχεση. Λίγο ο χρόνος μας πιέζει αλλά θα τα καταφέρουμε.

Όλα είναι ατμός...
BR
Nikos.

No comments:

Post a Comment