09 September 2014

The Wrestler (2008)



The Wrestler, κυρίες και κύριοι.

Βαθμολογία: Ερασιτεχνικό ξυλίκι

Κάποιοι (όπως εγώ…) αναρωτιούνται γιατί και πώς κάποιοι τύποι (όπως ο Mickey Rourke) είναι ηθοποιοί ή αν συνέβη κάτι τρομερό και αδιανόητο να το συλλάβει ο μέσος ανθρώπινος νους (πάλι εγώ μέσα…) και εκεί που στοιβάζανε κασόνια στη λαχαναγορά ή το επάγγελμα τους ήταν χασάπης ανακάλυψαν την καλλιτεχνική τους φλέβα και έγινε το μεγάλο ΜΠΑΜ…

Κατά καιρούς όμως, έρχονται κάτι ταινίες, όπως ο Παλαιστής καλή ώρα,  και αρχίζω ξανά μανά να αναρωτιέμαι πόσο τραγικός – δηλητηριασμένος – πικρόχολος και στοχοβελιστής (wow!!!) είμαι. Από την άλλη, υπάρχει και ο αντίλογος (βλέπε ελαφρυντικό για την ανίατη περίπτωση μου) ότι για όλα φταίει ο σκηνοθέτης. Αυτός φταίει και όχι εγώ. Εσύ φταις Darren και όχι εγώ… Ουφ ησύχασα.

Ο Mickey λοιπόν (aka Randy The RamRobinson) δίνει ρέστα και προσωπικά είμαι έτοιμος να κόψω εισιτήριο για να πάω να δω έστω και μια φορά την παράσταση του ‘The Ram’ και των άλλων ξεπεσμένων παλιοσειρών παλαιστάδων στο γειτονικό χωριό όπου θα τραγουδήσουν απόψε.

H Marisa Tomei στο ρόλο που ξέρει και έχει εντρυφήσει εδώ και χρόνια (εκεί ψηλά στη μπάρα…οέο), και η κόρη Evan Rachel Wood που παρά τις φιλότιμες προσπάθειες για οικογενειακό reunion μας το κρατάει μανιάτικο.

1 ώρα και 45 λεπτά στο περίπου αξίζουν την προσοχή σας για πολλούς και διάφορους λόγους. Ουίσκι απαραίτητο. 

Εκπλήξεις: Όλο το έργο είναι μια έκπληξη και μένουμε με το στόμα ανοιχτό… Ααααα, κάπως έτσι δηλαδή.

Ηθικό δίδαγμα: Αφού σε χαλάει ρε μεγάλε…τι το συνεχίζεις ?
Ηθικό δίδαγμα 2: Ό,τι σε σκοτώνει δεν σε κάνει πιο δυνατό.
Ηθικό δίδαγμα 3: Τα χρόνια περνάνε και πίσω δεν γυρνάνε.

Να τη δώ ? Αξίζει να αφιερώσεις το χρόνο σου...

Ατάκες / Memorabilia:
Call me Randy.
I am a Mom. (απλά έτυχε να δουλεύω σε κωλάδικο…)
Because you are a fuck-up!!!
Holy shit…holy shit…holy shit…!!! (πάμε όλοι μαζί…)

Εναλλακτικός Τίτλος / Alternative Title:
Το ξύλο της αρκούδας
Οικογενειακές Ιστορίες

Χρήσιμα links / Useful links:

No comments:

Post a Comment